Протягом І півріччя 2021 року розглянуто 291 звернення жителів громади

21 Липня 6:36

У виконавчому комітеті міської ради в повному обсязі створено необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання відповіді згідно з вимогами законодавчих актів України.

Протягом І півріччя 2021 року у виконавчому комітеті Охтирською міської ради зареєстровано 291 звернення, що на 113 більше, ніж за відповідний період 2020 року. У своїх зверненнях громадяни порушили 333 питань, із них вирішено позитивно – 190, що становить 57% (за І півріччя 2020 року позитивно вирішено 79 питання – 44,4%), на 116 – надані обґрунтовані роз’яснення, 27 питань залишаються на розгляді та контролі.

У І півріччі 2021 року із загальної кількості звернень: 207 (71,1%) – письмові звернення, 50 (17,2%) – отримані на особистих прийомах керівництва, 27 (9,3 %) – через мережу Інтернет («електронне» звернення), 7 (2,4%) – через органи влади, від інших органів, установ, організацій.

Актуальними залишаються питання комунальної сфери, їх кількість в І півріччі 2021 року склала 177, що становить 53 % від загальної кількості. Найчастіше громадяни порушували питання, що стосувалися благоустрою міста, а саме: ремонту місцевих доріг, ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж. Вирішено позитивно 99 питання, що становить 55,9 % від загальної кількості питань.

Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Охтирської міської ради проводиться відповідно до вимог Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Чат-бот Гаряча лінія