Якщо Ви бажаєте проінформувати міську владу про ту чи іншу проблему, яку необхідно вирішити, залиште своє повідомлення про неї на цій сторінці натиснувши «Повідомити».
Надіслати звернення можна натиснувши “Повідомити” або через сайт Відкрите місто
На даній сторінці ви можете авторизуватись, обрати місто, ознайомитись з переліком найсвіжіших проблем, які були опубліковані на порталі, переглянути швидку статистику роботи системи, завантажити мобільні додатки порталу
Якщо Ви хочете взяти участь у вирішенні уже виявлених проблеми, тоді перегляньте перелік опублікованих проблем та визначте для себе, що Вам під силу вирішити самостійно або організованою групою мешканців. Залиште коментар про свої наміри під повідомленням про проблему, щоб його побачив автор.
Дякуємо Вам за активну громадянську позицію та участь у виявленні та розв’язання проблем міста.
Лише спільно ми можемо зробити нашу громаду кращою!
Будь-яке місто не можливо уявити без різних великих і малих комунальних проблем, які вимагають вирішення. , на жаль, не є виключенням.
Кожен з нас, мешканців міста, зустрічається з цими прикрими неприємностями. Це, для прикладу, відкриті люки, ями на дорогах, переповненні сміттєві контейнери чи їх відсутність, поламані дерева чи неприбрані прибудинкові території.
Разом ми можемо зробити так, щоб цих проблем ставало менше, а життя у місті – комфортнішим.
Сервіс працює згідно рішення виконавчого комітету № 110 – Про реалізацію спільного Проекту «Відкрите Місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади» в Охтирській міській об’єднаній територіальній громаді
Це тісна взаємодія органів влади з громадськими організаціями та мешканцями міста. Сталість та ефективність роботи платформи забезпечує Меморандум про співпрацю Фонду Східна Європа з Охтирською міською радою.
На сьогодні, це єдиний електронний ресурс, який може забезпечити ефективність у вирішенні Вашої проблеми чи скарги.
Якщо автор повідомлення вважає, що проблему не вирішено, або вирішено не якісно, він має можливість повторно її відкрити, обґрунтувавши свої дії.
Якщо проблема закрита і повторно не відкрита протягом 25 днів, вона переноситься в архів. З архіву повторно відкрити повідомлення неможливо.